- kufry boczne asymetryczne gdzie L 40- 25x44x42h oraz P 36l - 22x44x42h
- kufer centralny 42l - 40x35x31h (mieści jeden kask)
- stelaż pod kufry boczne oraz stalowy wysięgnik pod kufer centralny, płyta aluminiowa i wszystkie śruby w komplecie
Ze względu na wysoki stopień skomplikowania konstrukcji możliwa wydłużona realizacja.
Expedition Cases to solidne, ręcznie robione, sprawdzone w różnych ekspedycjach kufry motocyklowe. Oferowany model to konstrukcja powstała w wyniku wielu testów terenowych i opinii użytkowników. Kufry wykonane są z wysokiej jakości materiałów. Korpus z lekkiego aluminium o grubości 2mm – zaginane, spawane i malowane proszkowo. Zamki - stal nierdzewna. Takie połączenie materiałów gwarantuje najniższą wagę w klasie, bardzo wysoką wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne oraz możliwość łatwej wymiany uszkodzonych elementów, nawet w warunkach polowych. Brak elementów które lubią się poluzować i hałasować. Wymienna aluminiowa płyta bagażowa na pokrywce. W środku dno wyłożone wyciszającą miękką gąbką. Dolne krawędzie zostały ścięte co pozwala na większy przechył w zakrętach. Posiadają również obustronne spawy co zapewnia pełną szczelność nawet po upadku. Pod dnem znajdują się podkładki dzięki którym kufry można stawiać bez obawy o uszkodzenie na twardych podłożach. Kufry wytrzymują chwilowe zanurzenie w wodzie.
Do każdego kufra bocznego dodajemy wygodne walizkowe uchwyty do przenoszenia gratis.
Masywny zamek wykonany ze stali nierdzewnej, który może pełnić jednocześnie rolę zawiasu. Dzięki temu można otwierać pokrywkę w obie strony oraz zdjąć ją całkowicie co ułatwia pakowanie. Jeden kluczyk obsługuje wszystkie zamki.
Rozmiar kufrów to kompromis pomiędzy pakownością, wagą i szerokością całkowitą. Do wybranych modeli motocykli przewidziane są zestawy asymetryczne lub z wycięciem na tłumik co pozwoli zwęzić gabaryt całkowity.
Pod zamkami, na oraz pod pokrywą przewidziane zostały miejsca na montaż całej gamy akcesoriów takich jak: dodatkowe kanistry na olej lub paliwo, uchwyty na butelki/ bidony/ gaśnicę, siatki pod pokrywę, uniwersalne półki na większe rzeczy, taśmy odblaskowe i wiele więcej
Konstrukcja jest symetryczna. Lewy kufer może pełnić rolę prawego. Daje to możliwość łatwej adaptacji zestawu w przypadku zmiany motocykla - obsługujemy większość motocykli.
Kufry Expedition Cases to unikalny design, przemyślana konstrukcja, łatwość obsługi, szybkie terminy realizacji, wysoka szczelność i wytrzymałość oraz niezmiennie najniższa cena. Jako producent zapewniamy stały dostęp do części zamiennych. Kufry objęte są gwarancją na okres 24 miesięcy.
Mocowania kufrów bocznych będące standardowym systemem wykorzystywanym przy naszych kufrach Expedition Cases. Obsługiwane jedną ręką. Szybki montaż i demontaż. Wysoka wytrzymałość na upadki i przeciążenia. Górna łapa ustalająca wykonana z aluminium 6 mm. Wszystkie elementy lakierowane proszkowo. Mocowanie zapewnia solidny docisk kufra do ramki. Podparte w 4 punktach. Odporne na działanie wysokiej temperatury więc można stosować w bezpośredniej okolicy tłumika unikając poszerzania zestawu. Możliwość adaptacji do dowolnego kufra, który posiada płaską część o wymiarach nie mniejszych niż 25x38h (cm)
Do sterowania mocowaniem wykorzystuje się pokrętło ukryte wewnątrz kufra. W celu zdjęcia należy je poluzować i wcisnąć do środka. Dzięki temu uzyskujemy możliwość nasunięcia kufra na ramkę stelaża od góry. Dokręcając ponownie blokujemy kufer uniemożliwiając wysunięcie.
Bardzo wytrzymały sposób mocowania kufrów bocznych. Dedykowany do trudnych warunków terenowych.
Kufry centralne mocowane są za pomocą pokręteł dokręcanych bezpośrednio przez dno do aluminiowej płyty w której znajdują się stalowe gwinty.
Zdjęcia i więcej informacji widoczne są w dodatkowej zakładce.
Ze względu na terenowy charakter mocowania stosujemy klasyczne mocowanie krążkowe> KLIKNIJ TUTAJ, ŻEBY ZOBACZYĆ