- kufer centralny
- aluminiowa płyta montażowa
- wszystkie śruby niezbędne do montażu
- instrukcja
Expedition Cases to solidne, ręcznie robione kufry motocyklowe stworzone z myślą o dalekich podróżach i wyprawach terenowych. Oferowany model to konstrukcja rozwijana nieprzerwanie od 2013 roku. Modernizowana w oparciu o opinie użytkowników i testy terenowe. Docenione przez tysiące klientów.
Konstrukcja jest aluminiowa, zaginana i spawana z nastawieniem na najlepszy stosunek wytrzymałości do wagi. Kompozytowe elementy ochronne i wiele zewnętrznych chwytek do troczenia dodatkowego bagażu w tym opon. W przypadku kufrów bocznych korpus wykonany jest z blachy o grubości 2mm, a pokrywki dla obniżenia wagi z blachy 1,5mm. W przypadku kufrów centralnych, które nie są tak narażone na uszkodzenia – całość wykonana jest z blachy 1,5mm z wyróżnieniem dna, do którego jako elementu nośnego użyta została blacha 2mm. Łączenie większości elementów za pomocą śrub, dzięki czemu można je wymienić nawet w warunkach polowych bez konieczności użycia specjalistycznych narzędzi.
Bardzo wysoka wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne i zewnętrzne warunki atmosferyczne. Wysoka szczelność. Aluminiowa płyta na pokrywce izolująca bagaż od bardziej szorstkiego lakieru bazowego dzięki czemu przytroczone dodatkowo torby zewnętrzne nie ulegają przetarciom. W środku dno wyłożone miękką, wyciszającą gąbką. Dolne krawędzie korpusów zostały ścięte co pozwala na większy przechył w zakrętach i znacząco podnosi sztywność. Podwójne uszczelnienie w każdym newralgicznym miejscu łączenia blach. Podkładki dzięki którym kufry można stawiać bez obawy o uszkodzenie na twardych podłożach.
Zamki ze stali nierdzewnej sterowane jednym kluczykiem. W przypadku kufrów bocznych mogą pełnić jednocześnie rolę zawiasu, przez co pokrywkę można otworzyć w obydwie strony lub zdjąć ją całkowicie co ułatwia pakowanie. W zestawie zawsze są dwa kluczyki.
Narożniki wykonane z nowoczesnego materiału odpornego na efekt starzenia, promieniowanie UV, smary, oleje i warunki zewnętrzne. Komorowe wypełnienie zaprojektowane specjalnie z myślą o chłonięciu uderzenia. Mocowane na elastycznej, samo-uszczelniającej polimerowej poduszce co wydłuża trwałość spoiwa i zapewnia lepszą jakość łączenia. W razie konieczności łatwe do samodzielnej wymiany.
System mocujący o podwyższonej wytrzymałości nie zawierający plastikowych elementów, zapewnia pewny chwyt nawet po upadku, a jego obsługa nie wymaga użycia dodatkowych narzędzi. Całość steruje się pokrętłem ukrytym wewnątrz więc nie ma możliwości zdjęcia kufra przez osoby niepożądane bez uchylenia zamykanej na klucz pokrywki. Kufer centralny mocowany jest za pomocą pokręteł bezpośrednio przez dno.
Rozmiar kufrów to kompromis pomiędzy pakownością, wagą i szerokością całkowitą. Do wybranych modeli motocykli dedykowane są zestawy asymetryczne lub z wycięciem na tłumik co pozwali zwęzić gabaryt całkowity.
Pod zewnętrznymi zamkami przewidziane zostało miejsca na montaż całej gamy akcesoriów takich jak: dodatkowe kanistry na olej lub paliwo, uchwyty na butelki/ bidony/ gaśnicę, uniwersalne półki na większe rzeczy, taśmy odblaskowe itp. dodatkowo we wnętrzu pod pokrywami można zamocować siatki na drobne rzeczy, a dla wygody i ułatwienia pakowania każdy kufer doposażyć można w torbę wewnętrzną z regulowanym paskiem na ramie.
Konstrukcja jest symetryczna. Lewy kufer może pełnić rolę prawego. Daje to możliwość łatwej adaptacji w przypadku zmiany motocykla. Obsługujemy większość popularnych modeli.
Kufry Expedition Cases to unikalny design, przemyślana konstrukcja. Oryginalny design i łatwość obsługi. Szybkie terminy realizacji, wysoka szczelność i wytrzymałość oraz niezmiennie najniższa cena. Jako producent zapewniamy stały dostęp do części zamiennych i pomoc techniczną. Wszystko co opuszcza nasz warsztat objęte jest gwarancją na okres minimum 24 miesięcy.


Rozmiary kufrów bocznych:
29l - 22x44x33h
33l - 25x44x33h
36l - 22x44x40h
40l - 25x44x40h
Rozmiary kufrów centralnych:
42l - 40x35x33h (mieści jeden kask)
50l - 48x35x33h (mieści jeden kask)
Materiał wykonania:
Kufry boczne - aluminium 2mm, pokrywka 1,5mm
Kufry centralne - aluminium 1,5mm, dno 2mm
Wykończenie:
lakierowane proszkowo, lakier poliestrowy odporny na promieniowanie UV, smary, oleje, efekt starzenia. Dwie warstwy
Technologia:
Połączenie spawania i nitowania. Łączenia uszczelnione podwójnie na krańcu każdej z krawędzi. Dodatkowe wzmocnienia w narożnikach w górnej części korpusu.
Dodatkowo:
Dno wyłożone miękką gąbką, chwytki bagażowe na pokrywce pozwalające zwiększyć pojemność oraz w dolnej części korpusu do troczenia np. opon