Zawiera wszystko co niezbędne do montażu i użytkowania.
Proszę określić wersję motocykla: przedlift / polift (szerszy) tłumika. Opcja dostępna w wysuwanej zakładce na karcie produktu.
Expedition Cases to solidne, ręcznie robione, sprawdzone w różnych ekspedycjach kufry motocyklowe. Oferowany model to konstrukcja powstała w wyniku wielu testów terenowych i opinii użytkowników. Korpus i pokrywka wykonane z lekkiego aluminium – zaginane, spawane i malowane proszkowo. Zamki - stal nierdzewna. Takie połączenie materiałów gwarantuje doskonałą trwałość, bardzo wysoką wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne, zewnętrzne warunki atmosferyczne oraz niską wagę. Możliwość łatwej wymiany poszczególnych elementów, nawet w warunkach polowych. Aluminiowa płyta na pokrywce izolująca bagaż od bardziej szorstkiego lakieru. W środku dno wyłożone miękką, wyciszającą matą. Dolne krawędzie zostały ścięte co pozwala na większy przechył w zakrętach i znacząco podnosi sztywność. Podwójne uszczelnienie w każdym miejscu łączenia. Podkładki dzięki którym kufry można stawiać bez obawy o uszkodzenie na twardych podłożach.
Do każdego kufra bocznego dodajemy wygodne walizkowe uchwyty do przenoszenia gratis.
Masywny zamek wykonany ze stali nierdzewnej, który w przypadku kufrów bocznych może pełnić jednocześnie rolę zawiasu. Dzięki temu można otwierać pokrywkę w obie strony oraz zdjąć ją całkowicie co ułatwia pakowanie. Całe zestawy obsługiwane są jednym kluczykiem.
Rozmiary kufrów bocznych:
29l - 22x44x33h
33l - 25x44x33h
36l - 22x44x40h
40l - 25x44x40h
Rozmiary kufrów centralnych:
42l - 40x35x33h (mieści jeden kask)
50l - 48x35x33h (mieści jeden kask)
Materiał wykonania:
Kufry boczne - aluminium 2mm, pokrywka 1,5mm
Kufry centralne - aluminium 1,5mm, dno 2mm
Wykończenie:
lakierowane proszkowo, lakier poliestrowy odporny na promieniowanie UV, smary, oleje, efekt starzenia. Dwie warstwy
Technologia:
Połączenie spawania i nitowania. Łączenia uszczelnione podwójnie na krańcu każdej z krawędzi. Dodatkowe wzmocnienia w narożnikach w górnej części korpusu.
Dodatkowo:
Dno wyłożone miękką gąbką, chwytki bagażowe na pokrywce pozwalające zwiększyć pojemność oraz w dolnej części korpusu do troczenia np. opon